som ett första inlägg

Hejsan till er som inte har något annat liv än att sitta upp just nu ;)
Koreanen Sara är här så jag har faktiskt en anledning med tanke på att hon åker  hem imorgon. Fast vi måste ju vakna dötidigt imorgon (a)
Nu sitter vi här med världens snyggaste toffsar i håret och känner oss stolta över oss själva (y) men vad fan har vi att vara stolta över ? vi har ätit upp en jävla fucking halv chipspåse sen kl 7 , vi ser sjukt konstiga ut bara för att vi inte har något bättre liv än så. Och mitt rum luktar fan värre än en skunk (y)
Så kul har vi ;)
här är några bilder från i onsdags när hon kom
aja , finns några från igår men dom har jag inte på datan än så detta får bli allt från mig,
puss, Amina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0