sara gästbloggar kanom

För det första så är jag inte korean på riktigt. no effence alla koreaner, men jag är för stolt över mitt bosniska ursprung för att utge mig för korean. Puss på alla koreaner, jag lovar ni är söta. Yep vi har suttit här i två timmar och försökt fixa den där jävla designen. nej ok jag överdriver, en kanske. Och jag överdriver när jag säger "vi" också för det var bara jag. ok. ok. Amina målade sina naglar och sina hörlurar i samma färg, någon supersöt babyrosa.
Jag har ju varit här sen i onsdags kväll och imorgon ska jag hem igen, det ska bli skitjobbigt att säga hejdå för jag har vant mig haha känner mig hemma, men jag har faktiskt saknat att vara utanför landet ingenstans. nejdå. no effence (igen) mariestad, ni är söta. jag lovar.
ok enough, ni får en bild på hur vi ser ut när vi inte har tofsar åt alla håll och inte töntar oss vid Vänern. puss på rumpan.
söta va

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHA jag har skrivit no effence och inte no offence. fint.

2010-07-31 @ 21:01:44
Postat av: Amina

Verkligen ;)

2010-07-31 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0