31/7-10

Asså shit det är redan den sista juli , nu i augusti blir det redan kallt och mörkt tidigare och så börjar ju skolan också. Kanske inte är det roligaste, speciellt för mig som verkligen älskar sommaren :s
Men mitt juli kunde inte på något sätt vara bättre, Jag har haft så sjuukt roligt med så sjukt olika människor. första två veckorna här i sverige med alla här va hur mysigt som helst , det var otroligt varmt och livet lekte verkligen. Sen kom tiden för bosnien , Jag bryr mig inte för en sekund att jag bara var där i en vecka , det var värt varenda sekund, för så kul som jag hade skulle jag göra om det 1000 gånger till om det behövdes. Jag älskar min släkt sjukt mycket, alla otroliga människor <3
Sen den här veckan med sara , asså omg va kul vi har haft. Det var allvarigt som att ha en syster typ. Eller ja allt bra med att ha en syster i alla fall ;)

Juli 2010, något jag inte glömmer i första hand <3

Kommentarer
Postat av: sara

fan vad fint skrivet bebis

2010-08-01 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0