1 augusti 2o1o

Min dag har fan varit riktigt trevlig ;)
Först drog man till Amanda i ösregnet imorse,  vi satt typ vid datan och skit och tönta oss, sen drog vi till simon där pontus och noah också va , vi satt och kolla klipp på datan och allmänt hade oss ;) asså jag orkar verkligen inte dra mig in på detaljer så aa , ni får nöja er med det här ändå ;) Sen typ hem käka och sent tbx till dom igen . å man möts ju inte av att pontus säger, '' kan inte du gå igen för innan du kom hade vi något att göra, alltså aa vänta på dig då''  mina vänner e trevligast asså ;) sen hände annat också dåmen

Jag sitter vid mammas data så har inga bilder att visa men det kommer nån gång :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: sara

jag är stolt över dina updates! jag funderar på att också köra igång bloggen, men vet inte vad jag ska heta. sarajk kanske? saravic? help

2010-08-02 @ 14:45:44
Postat av: Amina

Haha ja det tycker jag fan , du tvinga mig köra igång så, saravic HAHAHHAHHAHA bäst fan , Sjakupvic ? det e ju inte vanliigt, saralicious (aa)

2010-08-02 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0